زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی
نوشته شده توسط : محسن

زمان مناسب برای برقراری رابطه جنسی

سلامت نیوز: شاید تعجب کنید وقت طلا است و وقت شناسی هم بسیار مهم است؛ وقتی هم که ساعت بدن مطرح باشد، این نکته مهم تر می‌شود. تحقیقات دانشمندان نیز ثابت می‌کند احساسات، نیازها و توانایی‌های ما در ساعات مختلف شبانه روز تفاوت می‌کنند و در نتیجه، محققان از بهترین ساعت برای رابطه جنسی تا ساعتی که احتمال مرگ انسان در آن بیش تر است، خبر داده‌اند.

رابطه جنسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه،ساعت 5 و 48 دقیقه صبح، زمانی است که هم بدن مرد و هم بدن زن در اوج آمادگی برای رابطه جنسی است و احتمال اورگاسم هر دو در بالاترین حد قرار دارد.

به گزارش سایت «دیلی میل»،،دانشمندان هم چنین می گویند، اگر قرار باشد کسی دچار حمله قلبی شود،‌ احتمال آن در ساعت 6 و 53 دقیقه صبح بیش از همه است.


مردم در خیلی جاها عادت دارند به طور میانگین ساعت 7:35 دقیقه بیدار شوند،‌ آن وقت ساعت 8 زمانی است که بیش از هر موقع دیگری سرحال هستند.


ساعت 10:06 صبح زمانی است که خانم‌ها بیش‌ترین جلوه را دارند و زیباتر به نظر می‌رسند و ساعت بدن می‌گوید، 11 صبح بیش‌ترین احتمال مردن وجود دارد.


بهترین وقت برای یک چرت کوتاه در 12:37 دقیقه، رفتن به دندانپزشکی در 2 بعدازظهر، گردگیری 3:13 عصر، ورزش 5:44 و خلاقیت در 10:51 شب است.
منبع:سلامانه

رابطه جنسی





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: